Winter at The Copse, Augusta Australia 2012 - Part 7

14/6/2012

Morning Augusta! Seperti yang aku janjikan,untuk post kali ni hanyalah gambar-gambar kami di The Copse, Augusta. Enjoy!

"The Copse, Augusta, Western Australia"

Atas: The Copse dari belakang.
Bawah Kiri: Halaman the Copse
Bawah Kanan: View of The Copse River

Atas (Kanan):  Sunrise
Bawah (Kanan): The Copse Jetty
Kiri: Najlaa main buaian di belakang 

Kanan: Pintu masuk rumah The Copse
Atas (Kiri): Chimney
Bawah (Kiri): Berangan super model? euuu

Atas ( Kiri): Me with My granny
Atas (Kanan):  Ada mcm student oversea "Gambar Selamat Hari raya"? hahah
Bawah (Kiri): Family picture
Bawah (Kanan): My brother with my mum.

Pagi tu kami breakfast dan ambil gambar family picture sebelum keluar menuju ke Margaret River. The Copse house ni aku rasa sesuai untuk big family untuk berehat.. Kalau musim summer, rumah di kawasan Augusta menjadi tumpuan untuk memancing, menangkap ketam dan berehat. Summer di Australia sangat panas dan boleh mencecah sehingga 40 darjah celcius. Jadi kalau anda datang ke Western Australia, tempah lah rumah "The Copse, Augusta, Western Australia".

Info:Berminat? Layari "The Copse" untuk keterangan lanjut.
p/s: aku tak letak picture dapur yang aku suka pula. BTW, dalam website tu ada dapur yang aku minat. hahah


Comments

Popular Posts