Thank You Cik Jejari Runcing

Hari semalam tengah sibuk dengan majlis akad nikah sepupu aku. Lepas habis majlis akad nikah, majlis walimatulurus. Tengah sibuk2 , tetiba hp HTC Mozart berbunyi , check-check ada new email. Terkejut gua tengok ada email comment from Elia -Jejari Runcing . Excited aku, sebab Elia ada janji nak datang semua blog yang comment dekat 1 of her post which is "Berholiday sambil Menerjah". Aku just comment la, sebab nampak dia tengah seronok bercuti. Aku ni memang pantang sikit nampak mereka yang bercuti mesti jealous.. hehehe.

Tak expect pula dia nak datang sebab, before this dia ada cakap dah dekat 160++ comment. Mati dia nak singgah setiap blog.. hahaha.. Apa-apa pun thank you so much Elia sudi datang/singgah/melihat/membaca/comment dalam blog Nina yang hanya blog picisan sahaja. (Tiru ayat Elia) hehehe...


From post :Mid Term Mood

p/s: Sorry busy lagi this week, lepas practical Recreation 2, i will continue back my travelling post. Sigh. Asyik berjanji nak tulis.. :(

Comments

Popular Posts