One Month Without Post

Ye, satu bulan aku tak post apa-apa benda. Zero. Null. Entah tak ada idea. Rasa nak update pasal trip-trip pun aku malas.. Hakikatnya aku memang ada satu sikap iaitu MALAS nak karang ayat. Tapi bila aku baca blog ni terus berubah sikap pemalas itu. Thanks to Google sebab aku sedang search pasal Mount Bromo and this blog ada dalam senarai top search..


Siapa yang suka backpacking and especially WOMEN!! Mesti boleh jadi ENVY . Aku pula. ADMIRE dengan dia !!Banyak nye sister nie dah pergi travel!!  For sure lah ENVY,because last trip aku on September last year . Dekat 6 bulan passport tak berchop.. heheheh..Thanks to Backpackerbusuk. Kalau tidak aku tak tahu nak update apa-apa lagi. Bila aku baca blog nie teringat pula waktu aku singgah untuk solat di masjid  Kampong Cham, Cambodia

Pak Imam: Kamu bertiga sahaja datang ke Cambodia?
Kami: Ya
Pak Imam: Berani sungguh  awak bertiga perempuan, tak takut bahaya?
Kami: Allah ada. tak perlu takut.

Kampong Cham,Cambodia 2011

 Allah sentiasa ada , jadi tak perlu takut untuk mengembara. yang penting kita tahu jaga diri . Secondly, doa dari ibu bapa sepanjang kami berada di sana menjadikan aku sentiasa rasa selamat apabila travel. :)

Sebenarnya ada banyak assignment aku kena buat. Tapi terberhenti sebentar.. Lepas siap assignment. Aku update dengan trip-trip cuti Malaysia aku dengan family. :)

Comments

Popular Posts