Non Stop Playing Song

Ni lah masalah aku setiap kali dengar satu lagu. Aku akan non stop dengar lagu yang sama. Hahaha. Korang ada tak penyakit macam aku nie?? Aku tahu akak aku pun sama dulu, sampai satu tahap dah muak baru tukar lagu. hahaha :P


Greyson Chance Feat Najwa Latif- Papparazzi

Nie lepas aku tgk AIM , aku cari lagu sampai tgh study pun dengar lagu Papparazzi nie.adeh.. 


Aishiteru - Zivilia 


Asalnya aku dah dengar lama dah lagu nie. Tapi pasang balik , then jadi non stop playing pula dah. Aku letak kat netbook akak aku. Terus dia buat jadi non stop playing song. Sampai dah hafal and muak pula.

Matluthfi 90 

Last sekali, video terbaru Matluthfi . Boleh dikatakan semua lagu dalam video nie asyik bermain dalam otak aku. Especially, lagu yang Sofaz- Terasa di Syurga. Aduh.. 

p/s: Malam karang ada exam SQA. Please pray for me. Amin :)

Comments

  1. same la aku bab lagu tuh. haha

    all the best SQA, doakan aku juga :D

    ReplyDelete
  2. hahaha.. penyakit dgr lagu sama..

    insyaAllah kita boleh buat, amin :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts