Henshin.!

Lama tak update blog.. Sebenar nye... saya bukan lah blogger tegar.. Masuk contest pun skali jer.. itu pun coz waktu cuti... tak ada benda nak wat..
Memandangkan blog nie perlukan perubahan..
Henshin.. Dah macam kamen rider lak! hehhe..(adik bongsu aku peminat tegar kamen rider .. so slalu dgr.. hehehe)

Since ada perubahan pada template and everything.. Rasa nyer.. aku akan update mengenai aktiviti waktu cuti...
Sebenar nyer aku nie.. Sorang yg kuat berjalan..Jadi lebih baik aku cerita kan pengalaman aku di blog mengenai cuti2.. Huhuhu.. Dengan di temani akak aku yg perangai 2x5 sama macam aku.... (she's the reason why i love travelling and shopping) Kita orang akan plan 1year or 8/9 month before nak pergi sesuatu tempat..
Dah nak dekat2 tu.. Kita orang suka blog-walking... Tgk review about that place.. Tempat mana best shopping.. Then, kat mana yg best pergi... Huhuh..

Jadi apa kata aku tulis bout place yg aku pergi.. Maybe boleh bantu anda2 di luar sana rite!

Ok2.. Setakat nie every sem 2 aku akan bercuti.. Yer.. tu sebab nyer.. korang akn nampak aku kurang bershopping coz nak simpan duit sampai hujung sem! HAHAHA.
Tempat yang dah sampai dari tarikh yg aku tulis post nie.. Baru 3 place jer... Hahaha....Tak ada lah mcm org lain ....Banyak dah..

  1. Medan, Indonesia
  2. Bandung,Indonesia
  3. Perth,Australia
Aku nak kongsi.. Percutian bajet.. but you still can enjoy it.. Especially for student yg macam aku nie... Huhhuu

Okay2.. Medan dah lama pergi.. Tp don't worry coz aku ada tulis review about it..sila tekan ini...
Cume bandung and perth aku tak pernah tulis.. Ok2.. Nantikan yer for bandung and perth...

Heheheh...

p/s: jgn salah anggap yer.. Khas utk percutian bajet mcm kite wahai student...

Comments

Popular Posts