Shawl ooo shawl!

Hari ini.. Yer .. for the first time.. apa yg terjadi hari ini.. Saya tulis terus dalam blog..
Huhuh..
Mula2 teman along beli her dress for dinner tonite kat times square.. Mencari tudung sume.. and theme for her dinner is "Denim and diamond" so.. kena la cari tudung yg ada blink2 ag meriah..
Jd aku cadangkan kat akak aku satu tudung yg dipanggil " shawl jipsi" rasanye lah...

contoh sahaja yer..aku tak beli ini..

Sampai satu kedai yg dkt tengah2.. biasa nyer times square ada kawasan tengah2 yg jual jam , beg murah2.. ada lak kedai hujung skali jual shawl.... Bese nya price order online or dekat luar aku tgk around 20-25.. tapi kat kedai mak cik nie.. dia jual only RM15!! wooo.. murah rm5 .. Apa ag akak aku tibai sampai 2 shawl.. Aku yg tak da duit sgt nie.. satu jer ler yer.. Gigit jari ooo.. tgk shawl cantik2 and murah2.. hehehe..

Tibe dkt rumah.. aku pening mcm mana nak pakai tudung jipsi nie.. apa ag.. tgk youtube la.. mcm2 tutorial cara nak pakai shawl ada kat situ..

nie antara satu tutorial ak jumpa!.. banyak ag tutorial kat youtube.. hehehe... selain tu jumpa gak mcm mana nak pakai inner syria.. rupa2 nyer potong sket kat bahagian belakang.. hahah..(lmbt betul)

hari ini adalah DAY OF SURFING SHAWL!

Comments

Popular Posts