Exam mood

Currently exam mood..
Tinggal ada ag 3 paper..
Entah ,apa nak jd dgn paper before.. Networking.. Nsb baik carry mark dah lepas..
Tak ada la aku ngulang dat subject.. Cume risau la.. Please.. I want at least B/B+
Hahahah.. High expectation.. Dush!

Okay.. Ada ag 3 paper..Web prog- focus more on java script.. Tu la dalam claz x dgr...
Statistic- Kena usaha keras dan jaya!
DSF- nsb baik la final exam open book.. Tetapi td dtg bilik sir, dan aku tak berjaya mendapat apa tips keluar exam.. ahahahah


Sekarang nie, asal baca note je ngantuk.. Kalau tak tdor atas meja.. Mesti bangun2 jer atas katil..
Heheheh... Susah2... Wake up nina! Go and study for another 3 paper..
InsyaAllah u can do it..
Doa2 la sir suka jawapan aku.. Then, bg mark lebeh2 kat aku.. Huhuhu..
Amin...

Ada satu quote utk korang

"Nak naik pointer tu sakit,
tp nak jatuh pointer tu senang.. Opss"

Pengajaran nyer.. Saya harus study.. sekian terima kasih..

Comments

Popular Posts