Siti Mashithah


To my best frens.. I miss u..
Everytime kite streess.. mesti g klcc. tgk wayang..
Tak pun kite g play ground klcc main buaian.. Swing laju2..
Amek gambar.. :)
I miss that moment..
Rite now.. i miss u my best frens..
I wish u are here.. When all the stress around me..
I want u to share the stress together..
Mas, i miss to "kerepek" a lot with u..
I miss to talk a lot with u..
Laughing like "orang gila"..
Become gossip girl..


Truly to said.. i am not good in manage my studies..
Coz u are always beside me before..
I always copy ur quiz (hahhaha...everyone already know rite now.. )
Rite now, i dont have a gang to copy the quiz..

Mas, when u said u want to change the university.
I wish u change ur decision..
But, i know thats ur decision.. i cannot change it anything..

Yup.. rite now..
I try to learn without u around me..
Alhamdulillah i manage it...
Like u always said.. I have ahmad that always support me..
and i always have u that never forget about me as ur best frens..

Mas, best frens forever...
Lots of love to my BFF :)


(rite now at musolla asma..after finishing report web prog.. and tadi terpasang volume kuat lagu Maher Zain and aku rasa sume pandang aku.. wakakkaa)

Comments

  1. wahh...seronoknyer ade kwn sejati...^^

    ReplyDelete
  2. yup.. alhamdulillah.. ada best frens.. :)

    ReplyDelete
  3. nina tersentuh ak mndgr kta2 ni hngga air mta ku menitis di pipi..ak amt menghargai kau sbg tman sejati ku. ak rndu sgt2 moment ngan ko g tasek tgk biawak, nk men squash la, g klcc and all things we did toghter. thats was great moment nina. ak memilih jln ni ats sbb tertentu dan hmpir stgh thun ak menitis air mata xkira msa memikirkn adakah jln yg dipilih btul atau tidak. hingga saat akhir ak msih x mampu utk ucapkn kta tngal pd kau shbt.. Disini ku pnya cbrn dan ujian yg lain yg hrus ku tempuh. teman sejati sukar skali utk ku tmui hnya kau di ati sbg tman sejati ku kekal abadi.InsyaAllah. ak minta maaf kira ak ada slah dan ak berdoa agr hbgn kita ini kekal hingga hembusan nafas terakhir. I will be there for u when u need me if i still alive. InsyaAllah. Nina ko msti blh truskan cs ko krn all ur supporters around u, ur fmly, ahmad and me.Let ur strees away and i always with u to "halau" ur stress..hahaha.. tanx nina for the this great thing!!! love u miss u so muchhhhhhhhhhhhhhhh. Mga ko berjaya dlm apa jua plhn ko.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts