Government Quarters

Sejak lahir aku tinggal dekat government quarters.. Tengah2 bandar kl.. Yang belakang tingkap rumah aku leh nampak klcc.. Times square dan sekutu dgn nyer.. So, mmg berat hati lah kalau nak pindah dari situ...

Dekat sini aku belajar about kejiranan..Aceceh... Ayat...
Kat sini jumpa mak cik wan and famly.. Yang jaga aku since umur 1 tahun till now.. (Bukan nyer aku tak tahu jaga diri ag,.. hehehe... cume dah anggap dia org cam famly)
Bagi kita orang.. It's nothing tgk pak cik sebelah rumah sidai kain..masak...
Because most of husband and wife yg stay dkt sini kerja.. So, bagi aku tak da reason utk laki wat kerja rumah...

Kenapa aku cerita pasal government quarters.. Sebab ada dgr ura2 rumah government quarters nak kena roboh..TAK NAK !!.. Tempat nie strategik dkt dgn sgala2 nyer...



Tgk nie iklan kfc pun wat dkt sini.. Aceceh.. Berbangga nyer...
Ada byk lagi iklan keselamatan jalan raya lah....
Anyway... aku suka tinggal dkt government quarters

Comments

Popular Posts